Suntem incantati sa iti dezvaluim noua noastra identitate!

Aceasta schimbare evidentiaza evolutia companiei noastre din 2005 si pana astazi. Descopera noua noastra identitate pe flowmatters.com

The Human The Body

Concept de Site

- Studiu de Caz -

cover

Din Culisele The Human. The Body

Fiecare dintre proiectele noastre este unic in felul sau, insa The Human.The Body ne-a oferit o experienta neasteptata. Prilej de descoperire si invatare, prin dezvoltarea acestei platforme am explorat natura umana, astfel incat ne amintim mereu cu deosebita placere de munca investita in proiectul lor.


Se anunta un mic „proiect stiintific”, in care trebuia sa separam clar mintea umana si constiinta, pe de o parte, respectiv corpul omenesc, pe de alta parte. Dar s-a transformat intr-o adevarata provocare, caci separarea lor si prezentarea fiecareia in mod unic, individual, nu a fost tocmai usoara. Ne-am pus asadar pe inventariat teme, categorii si subiecte de articole, am facut o incursiune neasteptata intr-un domeniu fascinant si am descoperit corpul uman, trup si spirit, in toata maretia lui. Cine s-ar fi gandit ca niste web designeri si developeri vor „trece” vreodata prin asa ceva?

VIZITEAZA SITEUL

EXPERTIZA NOASTRA

  • Creatie si design grafic
  • UX design
  • Concept development

Concept si Planificare

/ Etapa 1 /

Clientul nostru avea o misiune dificila, aceea de a informa, de a educa si, in acelasi timp, de a „distra” doua segmente de audienta oarecum divergente: oamenii interesati de spiritualitate si oamenii interesati de stiinta. In acest scop am selectat 7 categorii principale ale site-ului, care sa deserveasca aceste categorii: “Psyche”, “Science”, “The Humans”, “Research”, “Ideas”, “Community” si “The Body”, plus o sectiune speciala, “Membership”, dedicata celor care vor sa devina membri activi ai comunitatii.

Strategia de User Experience

/ Etapa 2 /

Ne-am propus sa oferim utilizatorilor site-ului o experienta complexa, bazata insa pe o interfata elementara, deosebita prin insasi simplitatea design-ului. Atat ilustratiile, cat si contentul au avut rolul lor: grafica genereaza emotie si incanta prin armonie vizuala, iar textele potolesc setea de cunoastere a celor mai analitici cititori. Navigatia intre categorii trebuia sa fie si ea cat mai simpla, ca oricine sa aiba acces neingradit in toate „ungherele” acestui univers online pe care l-am construit.

1

Identificarea Publicului Tinta


Pentru a construi un punct de referinta in domeniu trebuia sa cunoastem in detaliu audientele deservite. Am cercetat in amanunt si am identificat doua tipuri principale de utilizatori: publicul angajat intr-o calatorie spirituala, interesat sa descopere natura umana si sa exploreze multiplele fatete ale spiritualitatii respectiv publicul angrenat intr-un proces de explorare stiintifica, orientat spre latura practica a lucrurilor, stiinta, biologie.

2

Echilibrul Text – Context


MNe-am dorit ca acest site, atat prin felul in care arata, cat si prin informatia pe care o ofera, sa transmita, inainte de orice, emotie celor care ajung sa il viziteze. Principala provocare a reprezentat-o deci identificarea unor elemente de design modern si simple in acelasi timp. Un design care sa incante, dar care sa nu distraga atentia si sa nu estompeze valoarea informatiei pe care o prezinta.

3

Arhitectura Informatiei


Site-ul abunda in texte, acoperind o gama foarte larga de subiecte, de la psihicul uman si constiinta, la anatomia si fiziologia corpului. Inca de la inceput ne-am concentrat asadar pe clasificarea tipurilor de continut si separarea lor in sectiuni individuale, pentru fiecare dintre cele 7 categorii pe care le-am prezentat anterior.

4

Filtrarea si Simplificarea Datelor


Lucrand cu texte foarte lungi si informatii care te provoaca sa gandesti, am considerat ca este esential sa contribuim cumva la fluidizarea lecturii. Pentru a face articolele lizibile si usor de parcurs, am optat pentru fontul „Open Sans” din galeria Google Fonts. Aceasta simpla alegere a transformat aproape instant intreaga platforma, titlurile si textele din pagini devenind mult mai clare si indemnand parca la lectura.

Strategia de User Experience

/ Etapa 3 /


In armonie cu fontul aerisit si lizibil, am planificat un design minimalist. In viziunea noastra, interfata trebuia sa adopte un stil liniar, inviorat de o paleta vie de culori, elemente de tipografie cu impact vizual si titluri mari, care sa ademeneasca cititorii sa parcurga textele. Astfel, utilizatorul avea sa fie pus fata in fata cu o serie de ilustratii supradimensionate care completeaza perfect textele ample, redactate intr-un stil modern si clar.


UX design-ul este acea parte a muncii noastre pentru care cuvintele sunt de prisos atunci cand o faci ca la carte. Exploreaza slide-urile din dreapta si vei avea o imagine mai clara despre experienta utilizatorilor pe site-ul The Human. The Body.


VEZI CU OCHII TAI

Planificare, Structurare, Implementare

/ Etapa 4 /

Site-ul in sine trebuia sa ofere o experienta inedita pentru oricare dintre cele doua categorii de cititori pe care le-am identificat. Pentru a informa si in acelasi timp a ghida vizitatorii in interactiunea cu platforma, a trebuit sa ne stabilim foarte clar obiectivele, de la ce vrem sa transmitem pana la cum vom transmite. Mai multe despre toate acestea, in cele ce urmeaza:

The Human Body - proiect stiintific, cu acces la o mare colectie de articole despre stiinta, biologie sau despre corpul si mintea umana

Viziune si Obiective

Clientul si-a dorit sa creeze o comunitate de oameni curiosi si pasinati, dispusi sa ii sustina cauza. Scopul lui s-a transpus in actiunile noastre prin conturarea unui context, informational si tehnic, care sa incurajeze vizitatorii sa faca diferite donatii.


Accesul la informatii nu era conditionat in niciun fel de aceste donatii, astfel ca task-ul a devenit si mai provocator. Am identificat acele contexte optime in care sa directionam vizitatorii catre pagina de donatii si ne-am concentrat apoi pe aspectele tehnice care sa permita inregistrarea utilizatorilor si accesul facil la diferite sectiuni ale siteului.

Integrarea PayPal

PayPal este unul dintre cele mai populare si sigure sisteme de plati online. Pentru a cultiva increderea utilizatorilor de a face donatii in cadrul platformei, am ales sa integram aceasta metoda de plata pe site-ul clientului.


Pe langa aspectele tehnice de integrare a modulului PayPal, am lucrat si la design-ul si implementarea unei sectiuni grafice speciale, care sa informeze publicul ca poate dona prin PayPal chiar si fara a avea un astfel de cont.

Proiectul stiintific WordPress, personalizat cu cel mai popular si sigur sistem de plati online - PayPal

Proiect stiintific personalizat cu micro-interactiuni: introduceri scurte orientative, optiuni de cautare, pop-up-urile informative, etc.

Experienta utilizatorului

Micro-interactiunile au avut un rol semnificativ in multe sectini ale site-ului. Vizitatorii apreciaza in special: scurtele introduceri orientative, de la nivelul paginilor principale; pop-up-urile care ii informeaza ce sectiuni necesita logare pentru a putea fi accesate; dar si optiunile de search.


Fiecare pagina afiseaza in coltul din stanga sus, chiar sub logo-ul site-ului, calea (cu link-uri active) prin care vizitatorul a ajuns in acel punct al site-ului. Paginile care faciliteaza doua actiuni principale prezinta aceste optiuni in oglinda, cu indicatii clare. Iar in zonele cu galerii de imagini, am introdus simboluri grafice explicite de tipul „drag-to-navigate”, pentru a ajuta vizitatorii sa exploreze mai usor acele pagini.

Integrarea forumului

Platforma s-a dorit o resursa deopotriva informationala si practica. Sectiunea Community a inclus asadar, e langa o serie de optiuni care faciliteaza interactiunea directa cu cititorii, un forum.


Forumul a devenit parte centrala a sectiunii, dand voce cititorilor. Procesul de integrare a lui, cu toata munca de programare, gestionare a actiunilor de creare profiluri utilizatori, atribuire de roluri, securitate s.a.m.d., a fost destul de solicitanta in sine, dar incununata de succes. Forumul este astazi, asa cum am preconizat, o parte extrem de activa a site-ului.

Proiect stiintific WordPress personalizat cu un forum pentru sectiunea Community, ce faciliteaza interactiunea directa cu cititorii

The Human Body - proiect stiintific cu o comunitate masiva, unde cititorii pot afla mai multe despre corpul si mintea umana

Imaginea de Ansamblu

In final, am pus bazele unei comunitati in care oamenii au parte de experiente cel putin nebanuite, daca nu chiar fascinante. Explorand The Human. The Body, acestia sunt uimiti in permanenta, de la informatiile la care au acces pana la modul in care le sunt prezentate.


Chiar daca intuiesc usor avalansa de informatii, odata ajunsi in interiorul comunitatii, centrul de cercetare, laboratorul de idei si toate celelalte sectiuni actioneaza ca un magnet. Poate trebuia sa avertizam cumva, in site, ca „Utilizarea indelungata a The Human. The Body poate crea dependenta!”...

Roviniete

Vizualizeaza si alte proiecte...

The Fashion Corner


Te-a incantat proiectul stiintific The Human The Body?

Ti-ar placea si tie unul la fel ? Vino sa discutam despre proiectul tau

Vezi oferta noastra...

Clientii nostri

blitz
dacia
dailser
eurogsm
getsetclean
ibcfocus
iquest
ing
jazzintheparkk
melarox
oriflame
artimex
piata
gutenberg
renault
romarg
navmar
sesame
vitacom
vitrina
tabita
bebebrands
chiritalaw
globalinvest
chicville
cmuse
humanbody
lola
parchetpeviata
radp
sdcproiect
roviniete
qubdesign
materom
marlex
fapte