Suntem incantati sa iti dezvaluim noua noastra identitate!

Aceasta schimbare evidentiaza evolutia companiei noastre din 2005 si pana astazi. Descopera noua noastra identitate pe flowmatters.com

The Fashion Corner

Overview

The Fashion Corner este un renumit brand la nivel international, specializat in comercializarea de genti din piele sub semnatura unor designeri italieni. Avand 7 sub-branduri individuale in portofoliul sau, compania deserveste clienti din toate colturile lumii.

Iata cum am contribuit la crearea unei prezente online pentru The Fashion Corner si cele 7 branduri italiene pe care acestia le promoveaza - Anna Morellini, Mia Tomazzi, Zoe & Noe, Just Be Different, Mila Blu, Pia Sassi si Lucca Baldi:

Provocare
La acest proiect ne-am confruntat, inainte de orice, cu necesitatea de a dezvolta nu unul, ci 8 site-uri web diferite. A trebuit asadar sa gandim o strategie unitara si coerenta, care sa reflecte valorile comune ale brandului mama, dar care, in acelasi timp, sa lase loc de individualitate pentru fiecare din cele 7 sub-branduri. Pe langa toate acestea, a trebuit sa punem la punct si strategia de content management, un alt capitol la care am lucrat intens.


Abordare
Am inceput, in stilul caracteristic, cu analiza detaliata a business-ului. In functie de particularitatile fiecarui designer, am identificat 3 template-uri de baza: unul pentru site-ul mama si doua pentru celelalte 7 site-uri pe care urma sa le dezvoltam. Avand in vedere specificul italienesc al produselor, dar si clientii din toate colturile lumii, am decis ca toate website-urile sa fie bilingve, disponibile atat in engleza, cat si in italiana.


Implementare
Am optat pentru programare in WordPress, platforma cu care am creat cele 3 template-uri de prezentare intr-un format elegant, personalizat si intuitiv. Echipa noastra de developeri a trebuit sa acorde o atentie sporita masurilor de securitate pentru fiecare site in parte, insa pe masura ce am avansat cu listarea produselor, am intalnit o noua provocare. Avand in vedere numarul foarte mare de produse si pietele extrem de diferite pentru care sunt comercializate, a trebuit sa implementam un sistem personalizat de afisare a preturilor, care sa-i ofere clientului maximum de flexibilitate in editarea ofertelor.

Odata partea de design si development acoperita, am trecut la capitolul continut. Site-urile au fost optimizate cu continut relevant atat pentru utilizatori, cat si pentru motoarele de cautare.

***

The Fashion Corner s-a dovedit un proiect amplu si ambitios, in care ne-a facut deosebita placere sa ne implicam. Am apreciat asadar sansa de a contribui la cresterea popularitatii in online a unui brand extrem de competitiv la nivel international.

Services Provided

UI/UX Design

Design unic pentru fiecare grup de branduri, focusul principal fiind pe imaginile de colectii si produse

Dezvoltare Web

Implementare platforme WordPress custom, Implementare metode de securizare, Responsive Bootstrap, HTML5/CSS3, jQuery

Clientii nostri

blitz
dacia
dailser
eurogsm
getsetclean
ibcfocus
iquest
ing
jazzintheparkk
melarox
oriflame
artimex
piata
gutenberg
renault
romarg
navmar
sesame
vitacom
vitrina
tabita
bebebrands
chiritalaw
globalinvest
chicville
cmuse
humanbody
lola
parchetpeviata
radp
sdcproiect
roviniete
qubdesign
materom
marlex
fapte