tabita.ro

Concept de Site

- Studiu de Caz -

cover

Din Culisele Tabita

Tabita este genul de magazin online care iese din tipare, de la numele pe care il poarta la produsele cu adevarat speciale pe care le comercializeaza. Adaugand la toate acestea calitatea serviciilor si gama de functionalitati disponibile in site, succesul a fost inevitabil.


Contributia noastra la acest proiect a fost insa pe masura. In afara modificarilor pe care le-am adus site-ului Tabita, am construit de la zero o varianta de site mobil dedicat, sporindu-i in acest mod semnificativ vizibilitatea in mediul online.

VIZITEAZA SITEUL

EXPERTIZA NOASTRA

  • Concept si design grafic
  • UX design
  • Development
  • Online Marketing

Concept si planificare

/ Etapa 1 /

Planificarea am inceput-o, ca de obicei, cu detalierea unui wireframe. In acelasi timp, am lucrat intens, am propus si am dezbatut mai multe variante pentru a conveni asupra celor mai bune practici de design si development in e-commerce. Am stabilit apoi principalele task-uri si le-am atribuit departamentelor, pentru ca fiecare sa isi seteze asteptarile si sa putem lucra armonios.

Strategia de user experience

/ Etapa 2 /

Partea de user experience se anunta extrem de complexa de la bun inceput, astfel ca am impartit-o pe mai multe etape. De la crearea de conturi si navigarea in site pana la sistemul de comanda si check out, ne-am dorit ca totul sa fie impecabil, intuitiv si cat mai natural. Am lasat utilizatorilor spatiu si timp pentru a explora site-ul, a trece de la o categorie la alta si a face asocieri de produse.

1

Identificarea publicului tinta


Magazinul comercializeaza produse pentru femei, barbati, fete si baieti. Acestia sunt, de fapt, cele patru categorii generale de cumparatori, cercetarea noastra axandu-se pe diferite tipologii. Varsta si experienta anterioara in e-commerce au fost de asemenea luate in considerare, ajutandu-ne sa stabilim in detaliu ce informatii sa afisam si, mai ales, cum sa o facem.

2

Design-ul minimalist


Pentru miile de produse listate in cadrul magazinului online, spatiul era o problema. Am lucrat, deci, la implementarea unui layout aerisit, cu un design minimalist, care sa permita vizitatorilor sa se concentreze asupra produselor. Am vrut, practic, sa eliminam orice alt element de design care le-ar fi distras atentia inutil de la produsele propriu-zise.

3

Clasificarea produselor


O gama larga de produse complica, de regula, organizarea oricarui magazin online. Noi ne-am facut insa treaba impecabil, organizand minutios, din admin panel, toate produsele pe categorii si subcategorii. Pe scurt, am facut ca orice cautare in site, actiune de navigare si plasare de comenzi sa fie o experienta perfect naturala.

4

Grid layout


Dupa ce am rezolvat problema design-ului minimalist si a clasificarii produselor, ne-am concentrat atentia asupra elementelor de responsive design. Din acest motiv, dar si pentru a facilita o afisare ordonata si modulara a produselor, am implementat un layout de tip grid.

Strategia de user interface

/ Etapa 3 /


Inca din stadiul de planificare a proiectului am convenit impreuna cu clientul ca platforma Tabita sa aiba un layout si o interfata cat se poate de simple, curate si logice. Scopul nostru era de a pune la dispozitia vizitatorilor suficient spatiu pentru ca acestia sa se simta comfortabil si sa exploreze galeria de produse, de altfel extrem de atractive vizual.

UX design-ul este acea parte a muncii noastre pentru care cuvintele sunt de prisos atunci cand o faci ca la carte. Exploreaza slide-urile din dreapta si vei avea o imagine mai clara despre experienta utilizatorilor pe site-ul Tabita.


VEZI CU OCHII TAI

Planificare, Structurare, Implementare

/ Etapa 4 /

Tabita nu si-a propus doar sa vanda ci, mai ales, sa faciliteze experiente unice. Impreuna, am transformat ideea de online shopping, oferindu-le clientilor numeroase facilitati neasteptate si binevenite, alaturi de o navigatie ireprosabila.

Tabita - Magazin online particularizat pagini de prezentare extrem de detaliate pentru fiecare produs in parte

Prezentare de produse

Pentru a incuraja vizitatorii sa cumpere, am decis sa ii ajutam sa isi imagineze ca poarta acele produse. Am creat astfel pagini de prezentare extrem de detaliate, cu informatii foarte utile pentru acestia.


Astfel, utilizatorii pot vedea la fiecare produs in parte un ghid al marimilor si disponibilitatea produselor in functie de marimi, cantitati disponibile (cu evidentierea Ultimul In Stoc), descrieri de produse, poze din diferite unghiuri si multe altele.

Vanzare incrucisata

Cu acelasi scop de a stimula comenzile, am implementat un sistem de vanzare incrucisata. Practic, pentru fiecare produs in parte vizitatorul primeste recomandari de alte produse care se potrivesc sau se completeaza cu cel pe care l-a accesat.


Aceasta functie inlocuieste, in fapt, asistentul din magazin, inspirand si incurajand clientii sa aleaga sa cumpere mai des si... mai mult.

Tabita - magazin online personalizat cu un sistem de vanzare incrucisata ce sugereaza clientului automat produse similare

Tabita - shop online personalizat, cu o arhitectura solida si intuitiva, cu categorii si etichete de produs explicite

Management de produse

Cand orice actiune dorita este usor de intreprins, utilizatorii au mult mai multe sanse sa mearga pana la capat cu plasarea comenzii. In acest scop, dar si pentru a-i ajuta sa aiba o experienta mai placuta in site, am clasificat produsele in detaliu.


Platforma a fost construita dupa o arhitectura riguroasa, cu categorii explicite de produse, permitand selectia unor numere prestabilite de produse, in masura in care stocurile o permit.

Sistem de recompense

Tabita isi incurajeaza constant clientii si dezvolta relatii armonioase cu acestia. Pentru a contribui si mai mult la cultivarea increderii, ne-au solicitat sa implementam un sistem de recompense prin prisma returnarii de produse.


Ne-am ocupat asadar de toate detaliile tehnice care permit returnarea marfii, acordarea de puncte bonus la schimb si utilizarea acestora pentru reduceri la comenzile ulterioare.

Shop-ul Tabita este personalizat cu detalii ce permit utilizatorilor sa returneze produse in schimbul unor puncte bonus ce pot fi folosite pentru comenzile viitoare

Tabita - shop online dezvoltat cu functii personalizate ce ofera clientului instrumente suplimentare de control

Permisiuni in site

Complexitatea site-ului si numarul in crestere de utilizatori inregistrati ne-au inspirat sa-i oferim clientului instrumente suplimentare de control. Prin aceasta functie personalizata se poate bloca accesul, din contul de admin, la anumite zone ale site-ului, pe un anumit interval de timp.


Am lasat aceasta functie la latitudinea administratorului platformei, care poate decide in timp real limitarea accesului.

Site mobil dedicat

/ Etapa 5 /

Intr-o lume in care telefonul mobil este indispensabil, cresterea vizibilitatii in online, prin intermediul unui site mobil dedicat, devine o cerinta fireasca. Designerii si developerii nostri s-au ocupat pe parcursul proiectului de inserarea unor elemente de responsive design, insa in acelasi timp au lucrat separat la varianta de mobil a site-ului. Cod nou, adaptat, la fel ca si desig-nul, la uzabilitatea pe dispozitive mobile.

Online Marketing

/ Etapa 6 /

Nisa cumparaturilor de haine online este una competitiva. Site-urile Tabita, cu design-ul special si functionalitatile atat de apreciate, meritau o promovarea care sa le plaseze pe prima pagina a rezultatelor de cautari:

EVOLUTIE TRAFIC

58%

Prima luna

79%

A doua luna

in doar o luna de optimizari, traficul a crescut cu 58%, iar dupa inca o luna cu, 79%.

POZITIE MEDIE

6.2

din 03.04.2016 - 17.08. 2016

In aproximativ 4 luni de promovare SEO, pozitia medie a site-ului a urcat la 6.2.

PROIECTE NOI

328

Prima luna

de la inceputul colaborarii, Tabita a vandut peste XYZ produse, iar comenzile continua.

project-report

Raportare proiect

Dashboard personalizat

Dashboard-ul este un document in care reunim la final de luna si de an statistici privind evolutia site-urilor si traficul inregistrat pe acestea, ajustandu-ne strategia SEO pe parcurs.

Cont Google Search Console

Dupa ce am creat si configurat contul din Google Search Console, am inceput sa sintetizam rapoarte de cuvinte cheie si date, interogari de cautare si alti indicatori de performanta SEO.

Cuvinte cheie

Am creat un top al primelor 100 de cuvinte cheie dupa traficul generat, apoi ne-am concentrat asupra primelor 50 din acest top. Analizam lunar evolutia site-ului prin prisma acestor cuvinte.

The Fashion Corner

Vizualizeaza si alte proiecte...

Qub Design


Ti-a placut proiectul Tabita dezvoltat si personalizat cu Zend Framework?

Te poti bucura de serviciile noastre profesionale si personalizate...

Solicitandu-ne oferta!

Clientii nostri

blitz
dacia
dailser
eurogsm
getsetclean
ibcfocus
iquest
ing
jazzintheparkk
melarox
oriflame
artimex
piata
gutenberg
renault
romarg
navmar
sesame
vitacom
vitrina
tabita
bebebrands
chiritalaw
globalinvest
chicville
cmuse
humanbody
lola
parchetpeviata
radp
sdcproiect
roviniete
qubdesign
materom
marlex
fapte